• slide_mit_1.jpg
  • slide_mit_2.jpg
  • slide_mit_3.jpg
  • slide_mit_4.jpg

Preferencyjne ceny testów na SARS-CoV-2 dla klientów Członków Polskiej Izby Turystyki

Szanowni Państwo, Drodzy Członkowie,

Z przyjemnością informujemy o podjęciu współpracy Polskiej Izby Turystyki z laboratorium Diagnostyka Sp. z o.o. umożliwiającej zawieranie umów przez Członków Polskiej Izby Turystyki z Diagnostyka Sp. z o.o. na przeprowadzanie testów SARS CoV-2 dla swoich klientów na preferencyjnych warunkach.

Poniżej przedstawiamy szczegóły współpracy

: 1. Umowa współpracy zawierana jest pomiędzy Członkiem Polskiej Izby Turystyki a laboratorium Diagnostyka Sp. z o.o. na hasło: Polska Izba Turystyki

2. Umowa współpracy jest wzorem i nie należy go z góry podpisywać. Ostateczny dokument dla swojej ważności musi zostać w odpowiednich miejscach uzupełniony zarówno przez Członka PIT, jak i również przez Diagnostykę.

3. Przedmiotem umowy jest zamówienie przez kontrahenta (Członka PIT) wykonywania badań w celu identyfikacji zakażenia wirusem SARS-CoV-2, metodą PCR oraz testów antygenowych w laboratorium Diagnostyki lub laboratorium współpracującego z Diagnostyką podwykonawcy. Istnieje możliwość rozszerzenia indywidualnie współpracy na wykonywanie innych badań niż wyżej opisane.

4. Za realizację oraz obsługę logistyczną zawieranych umów odpowiada Diagnostyka Sp. z o.o.

5. Na podstawie zawartej umowy Diagnostyka przekaże kontrahentowi (Członkowi PIT) indywidualne (jednorazowe) kody, umożliwiające osobie, która takim kodem się posłuży, wykonanie badania przypisanego do danego kodu bez uiszczania opłaty.

Płatnikiem za wykonane badania jest kontrahent (Członek PIT). Kontrahent (Członek PIT) odpowiada za zabezpieczenie oraz dystrybucję kodów, które są również podstawą do naliczenia opłat przez Diagnostykę. Szczegóły przekazywania kodów oraz ich rozliczania określa umowa współpracy.

6. Cennik testów: SARS CoV-2 (COVID-19) metoda RT-PCR: 260,00 PLN netto SARS CoV-2 antygenowy test jakościowy: 70,00 PLN netto Zaświadczenie w języku obcym do w/w badań 30,00 PLN netto

7. W celu uzyskania dodatkowych informacji w zakresie logistyki indywidualnej współpracy oraz zawarcia umowy, prosimy o bezpośredni kontakt z przedstawicielami handlowymi Diagnostyka Sp. z o.o. Lista kontaktów z podziałem na obsługiwane województwa bądź regiony znajduje się pod adresem https://diag.pl/lekarz/dzial-obslugi-kontrahenta/

8. Lista punktów pobrań, w których można wykonać badanie, wraz z danymi kontaktowymi dostępna jest pod adresem https://diag.pl/katalogi/placowki/ zaznaczając odpowiedni checkbox odpowiadający rodzajowi badania szczegóły zostaną Państwu przekazane przez Diagnostykę przed podpisaniem indywidualnej Umowy współpracy.

UWAGA! Informujemy, że wzór Umowy współpracy oraz Informacja dodatkowa dot. Umowy współpracy dostępne są na stronie internetowej PIT www.pit.org.pl, w części dostępnej dla członków po zalogowaniu.

W razie problemów z logowaniem, prosimy o kontakt w celu udostępnienia w/w dokumentów z Państwa Oddziałem lub Biurem Wykonawczym. Kontakty do Oddziałów i Biura Wykonawczego dostępne są na stronie PIT pod adresem http://www.pit.org.pl/index.php?navi=003 Zapraszamy do podjęcia współpracy z naszym Partnerem! Biuro Wykonawcze Polskiej Izby Turystyki Polska Izba Turystyki

Powołanie Oddziału Turystyki Przyjazdowej - zapraszamy!

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki

 Zmiana Statutu Izby, dokonana po ubiegłorocznym Walnym Zgromadzeniu Polskiej Izby Turystyki dała nam możliwość powoływania oddziałów branżowych.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom organizatorów turystyki przyjazdowej zrzeszonym w PIT tworzymy Oddział Turystyki Przyjazdowej, którego celem jest sformalizowanie reprezentacji naszych interesów oraz prowadzenie systemowego lobbingu na rzecz tej części branży turystycznej.

Ten trudny, pandemiczny, okres jest okazją dla podkreślenia znaczenia turystyki przyjazdowej jako potężnej gałęzi przemysłu turystycznego oraz pokazania jej istotnego miejsca w ogólnokrajowej gospodarce.

To nasze działania powodują zwiększoną rozpoznawalność marki "Polska" na świecie, co przekłada się później na znaczące wpływy do budżetu pochodzące z wydatków turystów przyjeżdżających do Polski, jak również na zwiększone zainteresowanie naszym krajem na arenie międzynarodowej. Starania o usłyszenie naszego głosu są w chwili obecnego kryzysu niezwykle ważne.

Serdecznie zapraszamy do przystąpienia wszystkich organizatorów turystyki przyjazdowej, którym zależy na skutecznej reprezentacji, załatwianiu aktualnych spraw, a także na ustalaniu planu działania na czas odbudowy polskiej turystyki po pandemii. Informujemy, że przystąpienie do Oddziału Turystyki Przyjazdowej nie wiąże się z koniecznością wpłaty dodatkowej składki członkowskiej, ani ze zmianą dotychczasowej przynależności do oddziału terytorialnego.

(Oddziały branżowe są dodatkową możliwością aktywności, a przynależność do oddziałów terytorialnych pozostaje podstawową formą przynależności do PIT.)

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pozdrawiam serdecznie Dariusz Wojtal Wiceprezes Polska Izba Turystyki ul. Marszałkowska 9/15 lok.29 00-626 Warszawa Tel. +48601294115 Polska Izba Turystyki

Walne Zgromadzenie Sprawozdawcze PIT Oddział Małopolski - 15.04.2021godz. 10.00-pierwszy termin, 10.15-drugi temin

Szanowni Państwo,

Członkowie Oddziału Małopolskiego Polskiej Izby Turystyki

, Zarząd Oddziału Małopolskiego Polskiej Izby Turystyki zwołuje na dzień 15 kwiecień 2021 roku, godz. 10.00–pierwszy termin, 10.15-drugi termin Walne Zgromadzenie Sprawozdawcze Oddziału Małopolskiego Polskiej Izby Turystyki w trybie on-line na platformie ZOOM, podsumowujące rok obrachunkowy 2020.

Planowany porządek obrad:

1. Otwarcie obrad Walnego Zgromadzenia.

2. Wybór Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego obrad.

3. Przyjęcie porządku obrad oraz zatwierdzenie regulaminu obrad.

4. Wybór Komisji Uchwał i Wniosków oraz Komisji Skrutacyjnej.

5. Sprawozdanie merytoryczne Zarządu Oddziału.

6. Sprawozdanie finansowe Zarządu Oddziału.

7. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej.

8. Zatwierdzenie sprawozdań ZO i KR i wykonania budżetu za rok 2020.

9. Prezentacja założeń programowych na rok 2021.

10. Prezentacja projektu budżetu OM PIT na rok 2021.

11. Zatwierdzenie budżetu OM PIT na rok 2021.

12. Sprawozdanie Komisji Skrutacyjnej.

13. Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków.

14. Zatwierdzenie wniosków Komisji Uchwał i Wniosków.

15. Zakończenie obrad Walnego Zgromadzenia

Zarząd informuje, że:

1. Zasady udziału w Zgromadzeniu określa regulamin stanowiący załącznik do niniejszego Zawiadomienia;

2. Zgromadzenie obradować będzie według regulaminu, którego projekt stanowi załącznik do niniejszego Zawiadomienia.

3. Zgromadzenie odbędzie się z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej na platformie ZOOM –

link rejestracyjny poniżej Time: April 15, 2021 10:00 AM Warsaw Join Zoom Meeting https://us02web.zoom.us/j/9781690472?pwd=89R8Q96amyhpSdAj54rbYOmIBTqHfKcj0Us Meeting ID: 978 169 0472 Passcode: MIT2021#sc przy zapewnieniu:

a) transmisji obrad Zgromadzenia w czasie rzeczywistym,

b) dwustronnej komunikacji w czasie rzeczywistym, w ramach której Uczestnik Zgromadzenia może wypowiadać się w toku obrad

 c) wykonywania przez Uczestnika Zgromadzenia prawa głosu w toku obrad Zgromadzenia, w tym oddania głosu,

d) wykonywania osobiście lub przez pełnomocnika prawa głosu przed lub w toku Zgromadzenia.

PROSIMY O ODESŁANIE NA E-MAIL Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. PODPISANEGO OŚWIADCZENIA LUB PEŁNOMOCNICTA DO 8 KWIETNIA 2021. UWAGI TECHNICZNE

1. Po zalogowaniu do ZOOM-a, proszę sprawdzić urządzenia audio-video

2. W czasie, kiedy Państwo nie zabierają głosu, proszę o wyłączenie mikrofonu, po poruszeniu myszką w lewym dolnym rogu ikona mikrofonu (mute).

3. WAŻNE - Prosimy o podpisanie swojego zdjęcia poglądowego imieniem i nazwiskiem oraz nazwą firmy.

W górnym prawym rogu znajdują się "...", po rozwinięciu menu przez polecenie "Rename" proszę o nadanie ujednoliconego podpisu Imię, Nazwisko (skrót literowy firmy) np. Anna Kowalska PIT

4. Proszę o zalogowanie się ok. godz. 9:50 (wyłączenie kamery i mikrofonu) oraz pełną gotowość o godz. 10:00 W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt pod numerem 602459178.

Z poważaniem Piotr Laskowski Prezes Oddziału Małopolskiego Polskiej Izby Turystyki email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Krajowy Plan Odbudowy

Szanowni Państwo,

Członkowie Polskiej Izby Turystyki,

 

 

Trwają prace nad Krajowym Planem Odbudowy. W projekcie przewidziane są środki finansowe na odbudowę turystyki. Zarząd Izby przygotowuje uwagi do projektu.

Zdajemy sobie sprawę, że proponowane  dla turystyki środki są zbyt małe, jednak istotą naszych uwag w chwili obecnej ma być sposób ich jak najlepszego przeznaczenia.

Zależy nam, aby ostateczna wersja KPO jak najbardziej odpowiadała naszym potrzebom. Bardzo ważne jest, aby na tym etapie przekazać jak najwięcej silnych merytorycznie uwag.

Zwracam się do Państwa z prośbą o zaangażowanie się w przygotowanie uwag do  w/w Projektu (projekt mogę przesłać mailem) i przesyłanie na mojego maila swoich uwag i propozycji, które Waszym zdaniem powinny być uwzględnione.

 

Liczę bardzo na Waszą aktywność.

 

 

Pozdrawiam serdecznie

Dariusz Wojtal

 

Wiceprezes

 

Polska Izba Turystyki

  1. Marszałkowska 9/15 lok.29

00-626 Warszawa

Tel. +48601294115

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Tel. +48601294115

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

 

Q&A z Andrzejem Kindlerem - Wiceprezesem PIT. Turystyka dzieci i młodzieży. 23 marca, godz.14:00.

Szanowni Państwo,

Członkowie Polskiej Izby Turystyki Zapraszamy na spotkanie Q&A z Wiceprezesem Polskiej Izby Turystyki Andrzejem Kindlerem.

Wtorek, 23 marca 2021, godz. 14:00, platforma wideokonferencji ZOOM oraz transmisja na żywo na FB.

Tematem spotkania będzie TURYSTYKA DZIECI I MŁODZIEŻY. JAK AKTYWNIE UCZESTNICZYĆ W WIDEOCZACIE? W wideoczacie można aktywnie uczestniczyć za pośrednictwem platformy wideokonferencyjnej ZOOM po zalogowaniu się przez link aktywacyjny, który zostanie umieszczony na FB Polskiej Izby Turystyki https://www.facebook.com/PIT.PolskaIzbaTurystyki na 30 min. przed rozpoczęciem spotkania.

MOŻNA OBEJRZEĆ TRANSMISJĘ NA ŻYWO NA FACEBOOKU!!! Polska Izba Turystyki https://www.facebook.com/PIT.PolskaIzbaTurystyki

Poniżej kilka technicznych wskazówek:

1. Po zalogowaniu do ZOOM-a, proszę sprawdzić urządzenia audio-video

2. W czasie, kiedy Państwo nie zabierają głosu, proszę o wyłączenie mikrofonu, po poruszeniu myszką w lewym dolnym rogu ikona mikrofonu (mute).

3. WAŻNE – Prosimy o podpisanie swojego zdjęcia poglądowego imieniem i nazwiskiem oraz nazwą firmy. W górnym prawym rogu znajdują się "...", po rozwinięciu menu przez polecenie "Rename" proszę o nadanie ujednoliconego podpisu Imię, Nazwisko (skrót literowy firmy) np. Anna Kowalska PIT

4. Proszę o zalogowanie się ok. g.13:30 (wyłączenie kamery i mikrofonu) oraz pełną gotowość ok. godz. 13:50

Spotkanie będzie moderować Andrzej Kindler, wiceprezes Polskiej Izby Turystyki Serdecznie zapraszam Grzegorz Chmielewski Wiceprezes Polskiej Izby Turystyki Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. kom. 600 354 812

: Zaproszenie na cykl spotkań B2B Poland - Ukraine

Szanowni Państwo,

Członkowie Polskiej Izby Turystyki,

W imieniu Polskiej Izby Turystyki, VISIT Ukraine oraz Kyiv Tourism Association mamy ogromną przyjemność zaprosić Państwa do udziału w międzynarodowym online projekcie B2B Poland-Ukraine.

Głównym celem projektu jest przedstawienie polskim touroperatorom oraz agentom turystycznym najciekawszych miejsc turystycznych Centralnej, Zachodniej i Południowej Ukrainy, w celu promocji i popularyzacji wspomnianych regionów. W ciągu najbliższych trzech miesięcy odbędą się trzy konferencje online w ZOOM, podczas których przedstawiciele polskich touroperatorów oraz agenci turystyczni będą mieli możliwość poznać swoich ukraińskich odpowiedników, porozmawiać bezpośrednio z ich przedstawicielami, wymienić się doświadczeniami, omówić możliwe partnerstwo i dowiedzieć się więcej o atrakcyjności wymienionych regionów turystycznych Ukrainy, o wycieczkach, miejscach zakwaterowania, wypoczynku, a także wyżywienia.

Pierwsze spotkanie dotyczące turystyki w Centralnej Ukrainie odbędzie się już 16 marca o godzinie 10:00.

Prelegenci konferencji zostaną ogłoszeni w późniejszym terminie. Konferencja będzie prowadzona w języku angielskim.

Zainteresowanych udziałem w spotkaniu prosimy kontakt mailowy na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefoniczny pod numerami telefonów 122551779 oraz 512056550.

pozdrawiam Aneta Noszczyńska Polska Izba Turystyki - Oddział Małopolski tel. 668083472 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. www.mit.org.pl

Przeznaczenie, opodatkowanie i dokumentowanie środków antykryzysowych! Szkolenie !!!!

Szanowni Państwo,

Członkowie Polskiej Izby Turystyki ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE !!!

Przeznaczenie, opodatkowanie i dokumentowanie środków uzyskanych przez przedsiębiorców w ramach instrumentów antykryzysowych Szkolenie poprowadzi, doskonale Państwu znana p. Justyna Zając Wysocka, radca prawny, doradca podatkowy Polskiej Izby Turystyki.

Termin szkolenia: 05.03.2021 r., godz.10-14 / platforma wideokonferencji ZOOM

Termin zgłoszeń: do dnia 02.03.2021 r. Ilość miejsc ograniczona, bez możliwości nagrywania i udostępniania.

Cena dla członków PIT 100 PLN (+ 23% VAT) Cena dla pozostałych osób 200 PLN (+ 23% VAT) Rejestracja osób jest możliwa tylko i wyłącznie przez link aktywacyjny do systemu konferencyjnego COFFEE https://systemcoffee.pl/?lang=pl&go2rej=1&kid=1141 W zgłoszeniu prosimy podać imię i nazwisko osoby biorącej udział w szkoleniu. Akceptowane będą jedynie te osoby, które mają właściwy, tj. zgodny ze zgłoszeniem opis na ZOOM ie.

Program szkolenia Przeznaczenie, opodatkowanie i dokumentowanie środków uzyskanych przez przedsiębiorców w ramach instrumentów antykryzysowych

1. Ogólne zasady wydatkowania środków

2. Dokumentowanie wydatkowania środków

3. Subwencja PFR 1.0 i 2.0 a) cele, na jakie można przeznaczyć subwencję b) ograniczenia co do przeznaczenia środków z subwencji c) rozliczenie subwencji PFR - jak liczyć poziom zatrudnienia - skumulowana strata - początek biegu 12 miesięcy prowadzenia działalności

4. Narzędzia antykryzysowe nadal dostępne dla przedsiębiorców / pracodawców

5. Nowe zwolnienie z ZUS a) kwalifikacja do zwolnienia, okres objęty zwolnieniem, wniosek o zwolnienie, termin b) Zwolnienie z ZUS a wysokość podatku c) Zwolnienie z ZUS a składka zdrowotna

6. Świadczenie postojowe oraz dodatkowe świadczenie postojowe a) warunki formalne uzyskania świadczenia (jak rozumieć brak poprawy sytuacji materialnej) b) łączenie świadczenia postojowego z innymi świadczeniami (np. zasiłkiem opiekuńczym) c) przeznaczenie środków świadczenia postojowego d) skutki podatkowe świadczenia postojowego

7. Mikropożyczka dla mikroprzedsiębiorcy a) warunki formalne uzyskania, analiza umowy pożyczki, warunki umorzenia b) na co można przeznaczyć mikropożyczkę c) okres wydatkowania d) dokumentowanie wydatkowania e) mikropożyczka a wartość przychodu

8. Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników z FGŚP i FP - rozliczenie a) rygor zwrotu dofinansowania b) rozliczenie dofinansowania c) skutki podatkowe dofinansowania d) okres kontroli urzędu pracy, US na co zwrócić uwagę Uprzejmie prosimy o przygotowanie sprzętu przed rozpoczęciem szkolenia

Poniżej kilka technicznych wskazówek: W szkoleniu można aktywnie uczestniczyć za pośrednictwem platformy wideokonferencyjnej ZOOM, po zalogowaniu się przez link aktywacyjny, który zostanie Państwu przesłany o godz. 9:30 dnia 05.03.

1. Po zalogowaniu do ZOOM-a, proszę sprawdzić urządzenia audio-video

2. W czasie, kiedy Państwo nie zabierają głosu, proszę o wyłączenie mikrofonu, po poruszeniu myszką w lewym dolnym rogu ikona mikrofonu (mute).

3. WAŻNE - Prosimy o podpisanie swojego zdjęcia poglądowego imieniem i nazwiskiem oraz nazwą firmy. W górnym prawym rogu znajdują się "...", po rozwinięciu menu przez polecenie "Rename" proszę o nadanie ujednoliconego podpisu Imię, Nazwisko (skrót literowy firmy) np. Anna Kowalska PIT

4. Proszę o zalogowanie się ok. godz. 9:30 (wyłączenie kamery i mikrofonu) oraz pełną gotowość ok. godz. 9:45 Szanowni Państwo, uprzejmie prosimy o dokładne wpisywanie imienia i nazwiska uczestnika zgodne ze zgłoszeniem, które Państwo wpisaliście podczas rejestracji w systemie Coffee.

Zapraszamy

Biuro Wykonawcze Polskiej Izby Turystyki www.pit.org. www.wspierajmysie.eu Polska Izba Turystyki